leave ur footprint oke

18 July 2010

-difficulties-

12 - 18 july
date kat atas adalah 2nd week aku kat uitm ni...
so far, so good..
aku dah mula ada ramai kawan,..
kawan sebilik, kawan sekelas, kawan sekoko, n kawan2 masa aku sek dulu pun ada terjumpa kat sini,..
nama pun pahang..mesti terjumpa mereka ni punya...
tapi sebenarnya nak cerita pasal kesusahan yang aku kena hadapi sepanjang minggu kedua ni..
dengan terlalu excited menunggu keadiran hari jumaat tiba..(16hb)
assigment yang banyak, sakit, tak boleh buat pendaftaran, kawan2 yang bermasalah, aku pun ada masalah..
tapi bila terfikir balik, kat sini banyak ajar aku cara hidup la..
kat sini aku sangat berani nak buat apa2..
selama ni aku kan penakut gila..
tapi kat sini aku kena survive banyak benda..chayok!!!~ngeee...
"syg, b mnx izn nk blik"
ayat di atas bukan la untuk aku...
em, ianya adalah ditujukan kepada "b.a.b.y.ucuk"
siapakah??!-tettt!!!..
aku pun tak tahu..huuuuuuu
tapi that girl mungkin la bertuah kot...mungkin!!!
sebaliknya aku tak!! ~ggrrrhhhh
huhu...bila prince charming nak muncul nih... wah!  !-berangan betul deq non..
heheheh
just want to create simple smile on sunday morning.. =__=
walaupun senyuman tak mamou di ukir... ~wah!! jiwangsss lak ...kehkeh
pg2 sudey layan lagu sedey...

jangan pernah katakan bahwa 
cintamu adalah untukku
kerana kini kau telah membaginya
ku menengis membayangkan
betapa kejamnya dirimu atas diriku
kau duakan cinta ini
kau pergi bersamanya
ku menangis melepaskan
kepergianmu dari sisi hidupku
harus slalu kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti...

tolong la dengar!!!!!
-weee-

meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN