leave ur footprint oke

15 January 2012

Serious ketinggalan zaman.. sila cakap kesian

Assalamualaikum.. =)

hye dear readers ,, ade ke readers,, hahaha  =)
takpe,takpe.. sesape yang bertandang baca entry yang tak seberapa nih, terima kasehh ! saya menghargainya, oke...
di hari ahad yang tak berapa nak indah nih, nak cakap kesian kat diri sendiri sebab sangat ketinggalan zaman.. why ??? sebab baru hari ni yanie tahu shoutmix dah tak boleh pakai,, yanie punya shoutmix tu tersorok,, kena klik dulu baru keluar,, dah lama tak tekan, haa padan la muka kan,, kuikuikui  ;p

nampak tak ada cartoon kat tepi kanan,, tu lah shoutmix yanie sblm nih !

so, kena tukar la erk ? kena pakai chatbox ? ke ada application laen? sila la komen suarakan cadangan anda oke,, tapi yanie dah lupa macam mana nak edit balik sebab tak ingat da kod html yang mana 1,,, huhuhuh
padan muka lagi sekali ...

eyh, korang yang ada cadangan tu tak yah segan sangat lah nak komen oke,, nanti yanie belanja aiskrim Malaysia 20sen.. aiskrim Malaysia je ??? hellooo, we're Malaysian kan,, support barang Malaysia lah kan ?? haa, cenggitu !  =)

happy berweekend ye !
meqaseh meluangkan masa d sini !

1 kata2:

♛ Dea Arematt ♛ said...

jum tgk blog sy pkai shoutbox ape..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN