leave ur footprint oke

30 May 2012

My Han Namja

Assalamualaikum pembaca ! =)

lebar senyum kan,,, sihat ke semuanya ? Alhamdulillah.. haa, yang terbatuk-batuk tu cepat p makan ubat tapi sebelum tu jangan lupa selawat dan bismillah dulu.. pesanan ringkas yang sememangnya lari dari topik..

mesti semua da tahu kan apakah han namja ? tu bahasa korea,, maksudnya one man .. korang taknak share ke han namja korang dengan yuhuu.. cerita la sikit kriteria korang tu,, haksss,, tak salah nak tetapkan kriteria.. yuhuu pernah dengar satu ceramah ni,, ustaz cakap,, haruslah perempuan kena memilih si lelaki sebab tu kan imam kita,,so, haruslah memilih imam,, berbanding dengan kaum lelaki yang hanya perlu memilih makmumnya.. senget imam senget juga makmum,, kan ? so, jangan setakat muka je nak handsome bagai ye.. muka da macam korea, hindustan tapi doa Qunut gagap macam mana pulak kan.. erm,, bukan nak mengutuk atau merendahkan sesiapa di sini,, tapi nilah hakikat.. keluar bandar nak smart, nampak handsome tapi berapa ramai yang macho dan segak bergaya tu betul fasih isi kandungan Al-Quran.. yuhuu juga sedang mengingatkan diri sendiri.. tapi tak semestinya juga yang berjubah dan berserban itu benar mendalam ilmunya Islamnya..pokok pangkalnya tanya iman masing-masing.. tak salah bergaya tapi pengisian minda dan hati tentang agama jangan kosong,,, =D


cukup tazkirah saya,,ehem2.. meh, sekarang yuhuu kasitau korang han namja yuhuu.. ahakss,, macam la ada yang nak tahu,, siapa yang saat ni masih membaca, TERIMA KASIH, awak !
yuhuu selalu mengimpikan lelaki yang gila-gila..jenis yang nakal, suka mengusik ! tak suka yang terlalu romantik, cakap slow je.. kadang-kadang bermulut manis takpe,, sebab yuhuu ni kan kepoh+kecoh+riuh jugak la..
lagi, yuhuu suka lelaki pandai nyanyi.. tapi bukan la nak penyanyi,, cukup sekadar tahu menyanyi yang tak kelaut sangat,, boleh pegi karaoke sama2,, ;p

jom karoke !
lalallalalala ~

suka lelaki yang berisi/ chubby sikit,,tak suka kurus sebab yuhuu bukan kurus pun..tapi yuhuu tak suka lelaki badan berketaq-ketaq sangat macam ahli bina badan,, tak boleh tengok, geli ! sorry ! tapi yuhuu suka tengok KIM JONG KOOK !
nih dia ,,,

badan dia tak besar mana pun walau ada keatq-ketaq tu,, *ngeeeee
dan dah tentunya yuhuu mencari lelaki yang mampu menjadi pelindung di dunia dan pembimbing perihal agama dan kehidupan kekal abadi kelak.. cewahhh !
yuhuu memang suka berangan.. kita boleh letak apa sahaja yang impi dan idamkan.. tak salah tapi kita kena ingat Allah tak kasi apa kita nak tapi Dia kasi kita apa kita perlu !


untuk yang nak tengok lagi gambar-gambar kim jong koom atau updates pasal dia boleh la klik Jong kook Han namja



meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN