leave ur footprint oke

28 February 2010

finished~done~story mory

akhirnya..siap juga aku men'edit' blog ni...
da banyak mende yg aku masukkan...
hopefully pasni boleh la ade rmai followers..~hohoho~
munie(roomate) ckp aku da lame x menge'post' kt blog ni..
2 yg skrg ni aku dengan x berapa nak rajin telah pun menge'post' d sini...
~hohoho~
template pun da edit jgk..
dekat 10 template aku tukar utk mencari yg btol2 berkenan d hati ini..
~huhu~
urm,,..sjak kebelakangan ni bnyk sgt pkara yg meruntun jiwa..
tp roomate n kawan2 la yg bnyk tulun aku..
thx 2 all..!!
mjlis abg pun dgr citer ok je..
tp x tahu la kalau angah mls nk open story..
kne tgu balik la nmpk nye...~huh~
skrg aku dgn kwn baek aku pn tgh krisis..
dia yg larikan diri or aku yg terlalu mengambil kisah dgn siapa dia berkawan..??
dia senang sgt kwn dgn org yg dia x knal..
x ke bhya 2..tp bila aku ckp dia marah aku balik..~huh~
so skrg aku diam kn diri je,..x msg dia,,.x call dia,,.
jahat x..??~ntah la~
org yg kwn dgn aku ckp yg aku buatkn hari2 diorang epy tp aku ni epy ke..??
~x kowt~
tp x pe,..asalkan org yg aku syg bahagia aku bahagia la jugakss..


yuhuu



meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN