leave ur footprint oke

01 March 2010

#@#@#@

ade sesuatu yang membuatkan aku nak post lagi kat blog ni...
tadi ade satu kejadian yang telah menyebabkan aku terkunci di luar bilik..
salah aku jugak..aku kunci pintu tp kunci aku terlupa bawak..
~hohoho~
erm, pastu ade la satu kejadian yang memang membuatkan aku teramat la "sejuk" pada malam yang indah ini..~huhu~
ade seekor makhluk yang telah dengan sengajanya ingin menyakiti hati aku yang lembut ini,..~huhu~
tapi marah aku sekejap je..memang selalu macam tu...
da cool ckit da..
aku sekarang memang cuba ingat kata2 seseorang yang aku kagumi iaitu..
"jangan kerana satu kesalahan yang orang buat pada kita, kita memusuhinya,..ingatlah kebaikan yang telah dia buat pada kita sebelum..salahnya cuma 1 je..x adil jika kita anggap dia musuh.."
~lebih kurang ayat dia mcm ni la~ 
kerana ayat ini aku sedar yang semua manusia melakukan kesilapan tanpa sedar atau sedar...
tadi aku pg urut k.munirah..
esk part6 banking ada test jadi kediaman rdg4 level 1 sangat busy..
banyak jugak yang aku luahkan dekat akak aku yang seorang ni..
1 mac juga hari jadi k.munirah n juga MKA..
2 2 aku da wish..
tapi untuk k.munirah ade sesuatu yang special..
pasti befde kali sangat la k.munirah ingat...
~hohohho~
keje BEL260 masih lagi x siap ketika post ni d post..
so sekarang aku kena buat BEL..
tp x banyak pun..

k la..i go 1st..
nti aku post lagi...
~yuhuu~

meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN