leave ur footprint oke

20 March 2010

sifat dan kesihatan

sifat :-
lately ni, aku banyak terbaca dan dengar orang bercakap mengenai hipokrit..
semua orang tak suka pun dengan orang hipokrit..
siapa yang suka..??
tapi aku tak cakap yang aku tak suka langsung,..
sebab ,...
kadang2 orang hipokrit ni bukan sengaja nak hipokrit pun,..
mungkin sebab nak jaga hati pihak lain,..
tapi orang yang cakap tak suka tu tak sedar pun yang diaorang pun telah ataupun sedang melakukan hipokrit.
 so,.. sebelum nak cakap sesuatu tentang sifat orang tu,..
think 1st..
 
kesihatan :-
baru2 ni aku ada buat refleksologi,..
serius sakit + geli bila kaki kena urut,..(1st time)
tapi hasilnya,..(jeng3)
serius memang bagus untuk kesihatan,..(da sihat)
sebelum ni aku tak tahu pun apa kebaikan refleksologi ni,..
tapi sekarang,.pas da buat,..
ternyata refleksologi memang bagus untuk kesihatan,..
terutama yang dalaman,..
sebab kat bahagian kaki kita ni,..semua organ dalaman ada,..
so,..pergilah membuat refleksologi,..(promot tuh..)
sebulan sekali pun tak pe da...

  
 ni gambaran refleksologi,..
sekurangnya dapat tahu juga bahagian2 organ yang ada 
kat tapak kaki 2,..
so,..bila sakit kat mana2 bahagian,.
try je urut kt bahagian yang mewakili organ kat kai 2,..
 
meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN