leave ur footprint oke

06 March 2010

:::pergilah sepi:::

pergilah sepi..<--- ni tajuk novel sebenarnya tapi ada sesuatu yang aku rasakan dari tajuk ni..
memang hidup aku sepi sekarang ni..i have no parents, no siblings and also no fwen besides me..
i have no one 2 talk about my daily life..
aku selalu angan2 kan kehidupan yang sempurna tapi nama pun angan2..
90% hidup aku sejak 18 tahun yang lalu banyak sepi n sedih je..
tapi aku percaya kata2 sesetengah orang yang cakap..

"de hikmah sesuatu berlaku..sekarang kita sedih tapi akan datang bahagia bersama kita"

mungkin bukan esok or lusa bahagia tu datang tapi Allah sentiasa bersama orang yang bersabar..
x rugi kita bersabar..
(ayat yang selalu moksu pesan kat aku)
sekarang memang sepi bersama aku tapi mungkin masa depan sepi da pergi..
~hohoho~
aku pun ada gak cakap da bosan hidup tapi bila fikir balik,..
mati bukan jalan penyelesaiannya...

 

meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN