leave ur footprint oke

28 March 2010

tersalah

owh,..no,.!!
tersalah mencintai,..
apa kita nak buat kalau kita sebenarnya da tersalah mencintai orang yang sudah berpunya..??
tapi soal hati dan perasaan kan tak boleh di kawal,..
saya suka dia..??
ya..?? tidak..??
urm,..tak tahu,..!!
semuanya gara2 kem BTN baru2 ni,..
huhuhu
25-28 mac 2010,..
saya di paksarela menyertai kem BTN di Kem Damai Besut,..
tapi sebenarnya kem ni tersangat gile best,..
~hehehe~
erm,.tapi gara2 kem ni saya da tersalah terhadap perasaan sendiri,..
omg,..!!
erm, sepanjang kem berlangsung sangat la best,..
langsung tak de la yang bosan2 pun,..
adakah sebab tett,..
~hehehe~
ntah
gambar ni akan di abadikan sampai bila2,..
pergi,..
 selepas aktiviti lasak
F HOLICS
 sesi bergambar F HOLICS
 gambar lagi
makan buat kali terakhir dalam kumpulan
balik,..


berbalik kepada masalah yang tersalah tadi,..
kena la selesai sendiri,..
dia tu orang punya,..
so, jangan ganggu,..
makna nya bukan dia la tu,..


BTN best,...!!!



meqaseh meluangkan masa d sini !

6 kata2:

Nur Aainaa Khairunnisa said...

ni btn asas ke btn lanjutan yang ko g ni yanie?

yaniechumeL said...

btn asas je,..
2 pn da x larat da..

Nur Aainaa Khairunnisa said...

asas banyak dalam kelas kan....takde la teruk sangat....tunggu la btn lanjutan...duk dalam utan....lagi syok wooo....;p

yaniechumeL said...

da pnah g ke,..
tp xde da yg lnjutan,..
2 tok sape yg bmmnat je,..
x mboh da g,..
pnat,..
da la x ckop mndi

Nur Aainaa Khairunnisa said...

penah jek...asas ngan lanjutan....
asas banyak LDK kan..
masa lanjutan masuk taman negara endau rompin yang johornya...syok...main water rafting....
join la lanjutan....best...

yaniechumeL said...

dpt kn tmpt yg bez, mmg la bez,..
ari 2 g kt besut,..
berpasir2,..nk jln pn pyh...
de xtvt kembara,..
mmg seksa nk jalan da la kne kjar mse,..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN