leave ur footprint oke

02 March 2010

: : : i'm a loner : : :

waktu aku tulis hati aku sangat lah hancur..
bkn retak bukan terbelah tapi hancur..
kesedihan
kekecewaan
kebencian
ketabahan
kesabaran
semua sifat kat atas ni tengah ada dalam hati aku sekarang...
tak tahu nak cakap mcm mana bila hati dah hancur lebur..
orang yang tak ada kat tempat aku memang takkan dapat faham kehidupan aku...
aku dah merantau dalam kehidupan aku..
walaupun aku kira muda lagi tapi apa yang aku lalui macam umur aku dah tua sangat...
begitu dugaan dan cabaran yang Allah bagi pada aku untuk menunujukkan betapa Dia menyayangi aku..
tapi aku kadang2 aku x sedar hakikat tu...
dugaan demi dugaan datang..
aku yang penakut ni dapat juga lalui nya walaupun aku sebenarnya tak la sekuat mana..
tapi aku pernah dengar orang kata Allah menguji hambaNya mengikut daya ketahanan yang telah Dia jadikan pada kita..
maknanya aku sebenar nya mampu lalui apa yang Allah tentukan..
ada hikmah semua yang berlaku sebenarnya..
dari sudut positifnya apa yang berlaku semalam telah menimbulkan kesedaran pada diri masing2 la kot..
agaknya...
susah untuk kembali mengukir senyuman..
namun dalam hidup kita, kita tak patut bersedih sentiasa..


kebahagian yang tak dapat dikecapi hari ini mungkin datang hari esok..


meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN