leave ur footprint oke

07 March 2010

++orang kata++

orang kata :-

  • gelap 
hari ni Tengku Norhidayah(classmate) telah menjadi orang ke berapa ntah mengatakan kulit saya gelap(sunburn)..saya sedar akan hal ini namun saya tidak boleh berbuat apa2 selagi saya masih d sini..~huhuhu


  • otai + ganas
hari ni juga liza(dak bilik depan) menjadi orang pertama mengatakan saya otai n nampak ganas tapi ada alat mekap yang banyak..~hahaha`sangat lawak la..otai ke..??kuat menangis ada la..
  • kahwin
hari ni ada 3 orang (mama, zuli n c's leeya) mengatakan saya dah nak kahwin sebab saya mimpi ular yang banyak semalam..dengan siapa lah agaknya..~hohoho
  cakap pasal kahwin, ni kawan saya yang dah nak kahwin bulan jun ni..nama dia murni, umur sama dengan saya..jodoh dia awal.. :)




p/s : apakah motif mengepos kali menggunakan saya..??~hohoho



meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN