leave ur footprint oke

02 March 2010

mak..ibu..umi..mama..mummy..

tadi tertidur plak pas balik dari kesatria...
bangun2 je dah pukul 9.45...
bangun je terus pergi mandi..
pas mandi badan dah segar tiba2 je ingatan ni teringat pada insan yang bergelar mak, ibu, mama, umi, mummy..
setiap orang kalau ada masalah mesti nak cerita masalah kat mak diaorang...
aku pun sama...
pada ssat ni aku sangat rindu untuk bercakap dengan insan yang melahirkan diri ini namun semua itu tinggal sebagai harapan semata-mata..
selama 11tahun aku tidak pernah bercakap dengan mak dan sekarang aku betul2 rindu saat itu..
bila tengok orang lain bersama or bercakap dengan mak diaorang aku serius nye sangat la jeles..
tapi aku tak boleh terus tangisi pemergiannya...

aku langsung tak ingat apa2 pesan dari mak aku sebab aku terlalu kecil untuk mengerti pada masa tu.. :(


meqaseh meluangkan masa d sini !

1 kata2:

Amalina Alwi said...

keep holding on,
sure nice things await 4 u

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN