leave ur footprint oke

05 March 2010

.................but not my family

akhirnya balik juga kolej setelah 2 hari ikut munie(roomate) pulang ke rumah nya..huhu
erm, kt rumah dia memang besh..!! umi dia baek,..lyn aku ok je..
esk kn hari nya aku ikut diaorang ke kuantan,.so aku jalan2 la sekali kt kuantan tp aku jalan dgn munie je kat megamall pastu g ECM..
besh sangat jalan2 kt tempat sendiri..macam2 ada..huhu..
lama juga jalan2,..petang baru balik kerteh..
masa kat megamall x besh sangat sebab kedai kat megamall da banyak yang x besh sebab 2 g ECM..kt ECM ni besh la sikit..munie telah jumpa baju untuk dinner nya n juga bertemu dengan buah hati pengarang jantung..huhu...
aku biarkan je diaorang jalan bersama..aku banyak jalan d belakang dengan classmate c Ariff(nashrul) tp x bercakap sangat pun..
pastu g makan steamboat..aku x makan sangat pun sebab ntah..
tapi makanan n minuman aku sama lak dengan c nashrul ni..kebetulan je..
pas makan kami2 jalan lagi cari baju dinner c Ariff.. then aku terpaksa g toilet..de emergency kes..huhu..
aku pn jalan sorang menuju ke carefour..da selesai semua aku g la kt muni semula kt first lady..tolong dia membeli baju..then, parents munie call..da nak balik..
masa dalam kereta umi munie cakap yang munie hantar kami esk pagi (hari ni la) balik kolej..
pastu ingat kan da balik, rupanya singgah lak ket mesra mall..aku jalan2 dengan munie je la g beli aksesori lak..aku beli lagi alat2 mekap aku 2..
(x abis2)..
then, kami g makan,..pastu balik..
da sampai rumah, masing2 keletihan..tapi aku dengan muni tidur lambat gak sebab main msg..huhu...
ni gambar2 sepanjang perjalanan...






ni gambar masa karaoke kat megamall
(bertakhta di hati)





















ni gambar masa makan kat mesra mall














ni gambar kat luar mesra mall.. ntah kereta siapa..??

depan rumah munie..













 ni la barang2 mekap yang di beli..
elianto mari..!!
x banyak pun beli..















seronok sangat rasa..rasa macam 1 family je dengan munie sebab cara umi dan abah dia layan 2 tp malangnya ni bukan family aku..
aku x mungkin dapat balik family aku n x mungkin untuk jadi family yang bahagia lagi..
semuanya tinggal kenangan dan angan2..
meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN