leave ur footprint oke

17 March 2010

suka duka

~hari ni pergi kelas seperti biasa tapi ada janji dah dengan ika(mama) nak ke bandar beli tiket bas balik rumah angah minggu ni...~yeay..!!
~urm, seronok juga la keluar dengan dorang...tapi ika bad mood la...dengan aku sekali kena tempias tapi sikit je la..tapi aku takut juga....~hohoho
 ~balik dari bandar aku buat kerja FAR jap tapi tertidur..(hampeh betul)..nasib baik aku tersedar pukul 4.30 sebab nak pergi KESATRIA..~huhu
~malam pula da janji lagi dengan ika, umai, BD nak keluar beli tiket yang tak dapat siang tadi..then, kami pergi makan..seronok sangat dapat mengenali BD..he's good actually..banyak story yang kami share..(yang patut je la)..~ngee
~sampai je kat bilik da mengadap pula kerja FAR balik..(susah gila)..pastu Avatar call jap tapi terputus,..(kata nak call balik tapi tak pun)~huhu
~pastu Mas mesej minta tolong ajarkan account..boleh je tapi aku tak la pandai sangat..boleh la..(bangga jap)~hehehe
~aa..ada 1 kejadian yang memang aku takut...(jeng,jeng,jeng)
~ika(mama) bad mood yang amat sangat sebab buku nota dia yang dia buat kerja siang tadi tu hilang...!!! aku macam rasa bersalah sebab tadi memang aku yang pegang buku tu..buku tu dorang letak dalam beg aku tapi masa balik buku tu da tak de...!!!~uwaaa...
~salah aku ke..??tapi aku memang rasa dorang da ambil buku tu dari aku..aku ke yang salah..???
~oh mai Dior...!!!oh mai Gucci...!!!oh mai Prada..!! oh my God..!!

*memang saat yang paling aku takut bila kena berdepan dengan orang yang macam singa...~ngaummm

meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN