leave ur footprint oke

14 March 2010

<@kisah ahad@>

hari ni hari ahad(semua orang tahu)
urm,..sepatutnya hari ni ade 2 klas tp 1 da batal..
aku balik sengsorang hari ni..
yeay..!!!
jadi hari ni agak bosan la..
ak basuh baju lagi,..
then makan..
then on9 sepanjang hari...
tiba2 ex aku call tadi tp sekejap je borak..
sebab dia kata nak tdo.. > zzzzzz<
pastu tiba2 laks la i miss 'him' ( gler punya miss)
~uwaaaaaa ;(
aku cari2 pic kat internet then terjumpa pic ni,...
 so romantic..!!!!
~huuhuhuhu   ;p

pic ni membuatkan aku lagi membuak2 windu pada tett...
oishh,..mne boleh mention d sini..
~ngeeee

kalau2 roomate aku bace post ni,..
i want to say i'm sorry..
this few days i forgot to topup my mood..(uishhh)
tapi saya tak berniat untuk mendiamkan diri pun...

pas d tinggalkan sengsorang dalam bilik,..
aku telah menghilangkan bowink dengan melihat pic 2 org celebrity yang memang cun melecun...(cair kot)~ngeee 
  ni heliza..
masa tengok pic dia ni, aku terfikir 1 je..
ni mata ke bola golf..??~gugugu

ni laks angelika dela cruz..
pelakon filipina
cerita dia yang aku ingat sanay wala nang wakas..
pun tomeys gak..
......
dan sekarang da masa nya mengadap assignment..
daa

meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN