leave ur footprint oke

24 November 2010

update...

wahhh,....setelah sekian lama tak update,...nak macam rumah usang dah blog aku nih,...
tp followers bertambh,..terima kasih yer,...

sekarang ni meh ceq nak update serba sedikit la tentang life ceq sekarang ni,....cewahhhh...!!!!
erm...dulu tak update sebab agak siibuk dengan final exam,..then balik ke bentong pahang rumah makcik aku,..
sibuk lak dengan kenduri...
lappy pun rosak,...sekarang aku ni penternak virus yang sangat2 berjaya dalam lappy 2,..huahua...

broadband pun tak berbayar sebab takut leka tak study untuk final....
nak bayar sekarang faham2 je la..out of money....hakhak...
erm, kalau ada bloggers yang baca ni orang jengka, boleh tak info sikit kalau2 ada rumah sewa kat jengka 2....penat da eden ni cari,..

perancangan untuk sem depan da ada...
aku dan lina kamalia (classmate) nak buat bisnes tudung or selendang,..
muda mudi sekarang kan cenderung kepada pemakaian selendang,...nanti kalau da buka bisnes, aku rancang nak jual on9 gak,..hope dapat lah suppport dari bloggers dan facebookers,...huhu

sem depan da kena duduk luar so, kena la bekerja untuk menyara hidupp sikit,...hihi
insyaAllah nanti kalau da ada bisnes aku akan buka satu lagi blog untuk tujuan perniagaan...okeyh,...
sekian dulu lah,...daaaa...



meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN