leave ur footprint oke

05 December 2010

aku sayang famili aku oke..!!!

semua orang pun mesti sayang famili masing2 kan,..aku pun,...
tp kenapa aku tak ada famili yang bahagia,..
aku tak minta pun untuk ada famili yang macam sekarang ni,..penuh liku2,..aku macam tak tahu nak hadapi macam mana,...
aku bangga ada abang, kakak, adik tp hakikatnya macam semua ni tak begitu saling melengkapi,..
perit sangat bila fikir,..kalau aku ada kuasa ajaib, memang aku akan guna untuk ubah famili aku,..
aku nak kami saling melengkapi each other,..bukan macam sekarang ni,..bukan macam anjing dengan kucing lagi dah,..tapi da macam kerbau nmpk kain merah,...hahahaha
erm,...maybe 1 day kita akan bersatu ...????
tak siapa tahu kan,...
aku akan tunggu that moment oke,...!!!
tapi untuk pengetahuan semua,....
aku memang sayang famili aku oke...!!!!!!!!
meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN