leave ur footprint oke

03 December 2010

mengidamnyer

hahaha.....cakap pasal mengidam,..apalah yang mak buyung tu tengah mengidam sekarang ni,...
siap nak berjalan2 jauh bawa anak dalam perut ni...
tak kisah la,..asal dia bahagia,...cukup an memadai,...
this weekend aku akn balik ke kuantan tempat aku...
tapi untuk berapa lama biarlah rahsia,...
memanglah rindu aku untuk tinggal kat kuantan tu ada tapi kadang2 kita kena buat pengorbanan dan keputusan yang kita sendiri tak sanggup nak buat,....terpaksa,...
mesti tak faham kan,..???
tak ape lah,..biarlah rahsia bak kata Dato' siti,..haahaha
sian readers,...sorry,..tak bermaksud nak buat anda bingung,...huhuhu
nak tulis blog ni pun saje2,..da terlari topikak kan,...hehe,..
balik kuantan minggu ni aku nak lepaskan aku punya ngidam iaitu nak karaoke,..haaha
aku memang giler sikit dengan karaoke,...kat kuantan je yang ada port best,..huhu
tapi tak sure pun dapat pergi sebab balik pun ada sebab,..huhuhu
akan aku cuba,...
ada sesiapa nak join tak,..???JOM...!!!!
hehehe,..tapi bayar sendiri oke,...
tak ditanggung,...hahaha
k la,...i have to go,...
mmuaahhh
meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN