leave ur footprint oke

05 May 2010

happy mother's day


i'm sure that everyone love their mother,.
same goes with me..
tak lama lagi hari ibu tiba lagi,..
everyday is mother's day actually..
tapi mother's day bulan mei ni special n anak2 sepatutnya membuat sesuatu ayng special untuk ibu mereka,..
betul tak..??
andai saya ada peluang tu...
saya nak buat kek hari ibu dari tangan saya sendiri..
saya nak cium pp dia..
saya nak peluk dia dan hargai setiap masa dengan dia..
tapi malangnya tak..
saya takkan dapat peluang tu,..
mak da pergi tinggalkan saya tanpa saya mengerti pemergian tu berapa lama..
tapi bila da semakin membesar saya sedar mak takkan balik sebab Yang Esa lebih menyayangi mak..
macam entry sebelum, saya pernah da cakap mak saya da pergi selama 11tahun...
lama kan..??
tapi macam semalam baru mak menutup mata..
Al-Fatihah
tapi untuk ibu2 d Malaysia,
SELAMAT HARI IBU


meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN