leave ur footprint oke

07 May 2010

menghabiskan masa dengan yang tersayang itu memang seonok

pada 6 mei 2010
tercipta lagi satu kenangan terindah antara team organizer,..
dulu team organizer oernah rancang nak hang out sama2..
tapi ada je halangan dan rintangan,..
semalam team organizer keluar menghabiskan masa d MM secara tak sengaja pun,..
saya, umai n quque keluar nak release tension masing2,.
rupa2 nya ali n krol da pn ada kat MM 2,..
so kami2 tunggu ayed yang balik dr kuantan..
kami siap maen bowling lagi tu,..
saya, umai, quque n krol 1 team,..
ali n the geng team lain,..
erm, bukan team organizer je sebenarnya,..
ada tambahan beberapa orang kawan la,,..
masa nak balik makan MCD,..
seronok 2 memang seronok,..
maksud entry ni ' menghabiskan masa dengan orang tersayang " tu sebab en.tet pun ada,..
setiap detik teringatkan en.tet,..
tiba2 en.tet pun ada,..
memang seronok walaupun en.tet tak rapat pun dengan saya,..
tapi melihatkan en.tet sangat bahagia,..
2 sudah cukup...
{cewahh}
saya takkan jadi macam dani { dalam cerita adamaya} yang ganggu hidup maya
sebab dia cintakan maya,..
tapi saya akan dengan senang hati nya rela melihat en.tet bahagia bersama kekasihnya,..
{tapi nanti kalau da klash gtaw ye}
huhuhu,..~kerja gila,..!!!!
meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN