leave ur footprint oke

20 July 2010

kewujudan

minggu ni minggu ketiga aku kat uitm ni,..
baru minggu ni aku rasa aku wujud dalam kelas ni,..
hahahahaha
minggu ni la aku mesra n pandai da bergaul dengan budak2 kelas...
aku banyak bergaul jgk sebab banyak assignment kena uat dalam kumpulan,..
itu la sebab nya,..huhuhuhu
erm, minggu ni aku juga happy yang amat sangat...
aku dah berbaik dengan dia,..
siapakah dia,..????
ahahahahaha,....
sekarang dia layan aku macam anak kecil,...
seronok...!!!!!
terasa la aku ni wujud d hati nya,....
heheheehehe
walaupun baru2 ni kami ada bergaduh kecil-kecilan,..
tapi semuanya under control....!!!!
sejak 2 menjak ni juga aku asyik bergayut je dengan si dia,..
hahahaha
bahagia owh,...
tapi jangan sampai lalai sudey,....
cayunk...!!!!

meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN