leave ur footprint oke

27 July 2010

tak tahu

minggu ni minggu ke-4 aku di sini,..everything's ok saje...tapi da masuk minggu ke-3 n ke-4 ni aku macam sedikit putus asa terhadap kehidupan aku di sini,..ada je yang tak kena dengan apa yang berlaku..hari2 rasa nak menangis je walapun aku sedar aku dah besar dan tak boleh nak cengeng... huhu..tapi itulah hakikatnya,..aku memang seorang yang sangat lemah dalam menghadapi dugaan dan cabaran hidup aku...aku sangat perlukan seseorang di sisi untuk menjadi kekuatan aku...


minggu lepas dan minggu ni merupakan minggu bermasalah untuk aku,..aku ditemukan dengan seseorang yang tak sekepala dengan aku,..serius aku tak masuk langsung dengan orang itu...kadang2 apa yang dia cakap cukup buat aku sakit hati dengan dia...siapakah...??? aku dah cuba sedaya upaya aku untuk tidak cakap kasar dan aku berjaya tapi aku tak tahu sampai bila aku mampu bertahan..,


minggu lepas dan minggu ni juga cukup membuatkan aku putus asa dengan hidup...aku rasa malas belajar, tapi aku cepat2 sedar yang aku belajar untuk diri aku juga..bukan untuk sesiapa pun...sebab tu aku cuba bangkit semula dan terus jalani hidup walaupun seorang diri...kehidupan di jengka ni cukup ajar aku susah dan perihnya kehidupan walau pada hakikatnya aku dah lalui bermacam rintangan hidup...


aku berazam nak jadikan kehidupan di jengka sebagai landasan untuk aku menjadi seorang manusia di masa akan datang,...kalau bukan hari ni, mungkin esok, lusa, minggu depan, bulan depan atau tahun depan...insyaAllah...aku kan cuba jadikan hari ini lebih baik dari semalam...minggu ni lebih baik dari minggu lepas dan tahun ni lebih baik dari tahun lepas....insyaAllah..tak ada apa yang mustahil kalau semuanya disertakan usaha yang berlipat ganda...


macam dalam kelas puisi lak tulis ayat camni ....  ;)








meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN