leave ur footprint oke

01 April 2010

new look =)

new look,..!!!
skali lagi blog ni berwajah baru,..
tadi xde apa nak buat so, kita tukar la blog ni n kemas2 skit,..
da bersawang,..~hehehe
hari ni tak tahu la nak kata mood mcm mana,..
biasa je kot,..
tapi saya rasa saya macam dalam keadaan jealous je,..
??????
ye ke,..??
dengan siapa la agaknya..??
ntah,,..
hari2 dapat pandang je dia,..
sama je macam sebelum g kem,..
masa kat kem je dapat cakap & gurau2,..
urm,....???
so,..???
ada aku kisah{makndak kata}
hehehe
dapat pandang pun da mujur,..
sem depan macam mana lar,..
tapi x pe,..
dia kan da ada orang tersayang yang boleh tengok2 kan,..
doa kan dia bahagia je la,..
bukan musnah kan kebahagian,..
hurmmm...
sekarang nak jawab soalan yang munie suruh jawab..
 1) siapakah diri anda di rumah?

seorang kakak yg x berapa nak garang
seorang adik yang takut nak buat apa2 bila keluar bandar
suka nyanyi dalam toilet
suka buat kuih raya, coklat

2) siapakah diri anda di samping rakan?kawan yang cepat merajuk
suka meluahkan perasaan
suka bergurau
suka ketawa { hahahaha}

3) 5 benda yg anda idamkan tp masih belum tercapai
blackberry { sape nak bg }
berbual ngn AZ dalam tempoh yang panjang
jumpa Syed Naquib{buah hati }
shoping sampai rasa bosan
jalan 1 malaysia

4) siapakah nama pasangan anda
ada ker..??


5) ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda
berkaitan seorang dak yang saya suka dari sem lepas
*dia pandai { slalu dapat A }
* dia comel { yeke }
* dia suka buat lawak { wpun lawak bodoh }
*dia caring { masa kt kem }
* dia x suka gurau dengan orang ppuan { termasuk saya }
 
6) bila tarikh anda couple
x ingat sebab da lama putus


7) apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda
selalu gaduh sebab tak sekepala

8) lagu tema cinta anda
bertakhta d hati

9)apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda
berdasarkan dia
* saya nak dia boleh bergurau dengan saya macam kat kem~hehehe

10) tag 5 rakan yg lain..
 munie zahari
amalina alwi
aimi mashri
syakira idayu
anis ayura

daaa...

 
meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN