leave ur footprint oke

03 April 2010

ZZZzzzzzzz

pada saat ni,..
roomate saya da tdo,..
zzzzz
tapi saya belum pun rasa nak tdo,..
tapi mata da layu,..
tapi saat ni hati ni btol2 kuat teringat pada dia,..
semakin nak lupa semakin datang laks,..
fenin beta d buat nya,..
~hohoho~
ramai gak yang bagi nasihat kt FB td,..
thx kepada anda2 yang telah memberi nuah fikiran ye,.
ada nasihat2 yang elok 2 akan d usul kan,..
~huhuhu~
macam la dalam syarikat antarabangsa

soalan :cik aryanie,...
boleh x biarkan en.tutt bahagia,..??
jawapan : ye, saya,..boleh,..saya bahagia tengok dia bahagia,..
saya tengah cuba lepaskan dia la ni,..

 de sape2 de cadangan macam mana nak melupakan @ melupuskan perasaan kita terhadap orang yang memang bukan hak kita,..
tapi kita bagai nak gila menaruh harapan kat dia,..
{macam tajuk lagu je, menaruh harapan }
~heheheh~

meqaseh meluangkan masa d sini !

4 kata2:

Nur Aainaa Khairunnisa said...

masalah hati dan perasaan yang sangat kompleks ni....kenapa ni?

yaniechumeL said...

sy da t'ske ngn seseorg yg da bpnye,..(tp blum kwin la)

Nur Aainaa Khairunnisa said...

erm....lepaskan la dengan rela....yang penting die bahagia...insyaAllah...=)

yaniechumeL said...

sdg melepaskn la ni,..~huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN