leave ur footprint oke

29 June 2010

bad moment

i hate diz moment...!!!
hanya sebab orang yang belum pun bergelar keluarga kami yang dah lama bergelar keluarga porak peranda, kucar kacir, bergaduh, bermasam muka,..
ingat aku suka..???
sebab tu aku hanya dengar dan tak bagi apa2 komen,..
ingat aku suka ke tengok adik beradik aku gaduh macam ni,..
aku sure sangat mak abah sedih gila tengok kitaorang macam ni,..
aku tak tahu la salah siapa kan,..
yang penting aku nak nyatakan perkara ni tak perlu pun dipanjangkan sampai jadi macam ni,..
kerja bodoh tahu tak,..??
masing2 da besar ,...Allah bagi akal,..
can't u think..???
menda ni tak patut pun berlaku,..please la,..
malu kot orang tahu adik beradik bergaduh,..
da la mak ayah da tak de,..
dengan siapa lagi nak bergantung,..
gila betol la,..
sekarang ni aku betol2 paham la,..
sebab mulut orang, macam2 boleh jadi,..
tak mustahil la kot macam dalam drama 2,..
siap naik mahkamah lg...
malu nye la kan,..
kenapa lah aku patut lalui ni semua,...
kenapa...??why..???


meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN