leave ur footprint oke

07 June 2010

kisah sebuah legenda

sejak iklan filem lagenda budak setan start ada dekat tv ramai yang dok sibuk2 cakap cerita 2 sedap,..( ekoran novelnya juga yang besh,..!!)
aku pun turut excited nak tengok cerita ni kat wayang,..
dari hari khamis ke jumaat ke sabtu macam2 halangan datang membuatkan aku tak dapat nak pergi tengok wayang,..
tapi semalam ( ahad, 6jun) aku berjaya la juga keluar bandar dengan sepupu aku untuk tengok cerita ni,..
aku da excited gila da,..
bila da masuk dalam panggung, kami da ready da fizikal dan mental,..~hahaha
baru lebih kurang 10 minit cerita ni start, memang dapat tengok 1 jalan cerita yang menarik,...
memang tak rugi la RM9,..~huhuhuhu
cerita ni memang besh,..~serius nih,..!!
tapi ada banyak jugak jalan cerita yang macam ada kena mengena dengan aku,..~haishhhh, camne ni,..???~huhuhu
erm, nasib aku macam ayu ker..???~lalala
kalau lepas ni beli cd lagenda budak setan simpan sampai 10tahun pun tetap tak rugi,..

~ no woman no try, be a man with no cry ~
antara dialog yang aku ingat la,..

meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN