leave ur footprint oke

19 June 2010

more boys less girl

today, on 18june2010, bilangan family members aku bertambah lagi seorang ,..
nama dia Sharafuddin ...
akak aku Lyana da pun selamat di ijab kabulkan bersama suaminya pada pukul lbh kurang 10.55 kot,..(duk dalam bilik, tak tahu la kul berpa sebenar)
so, that's what i mean by more boys less girl,..
aku kekurangan lagi seorang kakak tapi bertambah lak seorang lagi abang(abang ipar) ,...
erm, people ask what i feel,..??
what should i answer,..??
sepatutnya mestilah happy kan,..??
sama macam aku la.,..
mak dan abah pun mesti tengok angah kahwin td,..
=___=
tp tu la,..
aku kehilangan sikit la kakak aku,..
sebab da tentu2 dia harus mengikut suami dia,..
so, hak aku adik beradik 2 da sikit hilang la kan,..
hurmmm,..
janji dia happy ok la 2,..
majlis td berjalan dengan lancar,..Alhamdulillah,..
pic2 akan d upload nti,..


meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN