leave ur footprint oke

21 June 2010

biar orang buat dekat kita, jangan kita buat dekat orang

entry ni merupakan kata2 yang sangat aku pegang,..
aku cuba sedaya upaya untuk tidak membalas apa yang orang buat kat aku,..(yang jahat je la)
tapi aku sangat la pelik,..
kenapa orang yang ajar aku tentang ayat ni tak buat pun,..
orang tu stil membalas apa yang orang buat kat dia,..
aku memang pelik gila ahh,..
tak adil,..
bagus la dia ajar aku buat menda yang baik,..
tak berdendam,...
but, they not show a good example,..
sebab ayat entry ni jugak aku belajar banyak perkara dalam kehidupan,..
aku rasa aku macam dah tua sangat sebab aku dah lalui bermacam liku kehidupan,,..
tak macam budak remaja yang baru berusia 19 tahun,..
pernah aku mengeluh kenapa aku belum lagi mengecapi bahagia tapi aku sedar,..
sebenarnya apa yang Dia bagi kat aku ni membuktikan betapa Dia sayang aku,..
bukan senang nak dapat pelbagai ujian macam nji,..
dan hanya orang yang kuat fizikal mental je boleh lalui semua ni,..
so, i'm so proud of myself,..i've proof to all that i'm not a weak person,..
=)
yuhuu boleh,..!!


meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN