leave ur footprint oke

17 January 2011

aku masih dara...!!!!

panas...panas...!!! aku masih dara..??? tett...!!! no komen,... haha
macam jawapan artis lak,..no komen..!!
tadi baru je aku tengok movie Aku Masih Dara (lambat kan aku ni) arahan pengarah Ahmad Idham.. lakonan oleh, Raja Farah, Diana Sunsilk, Liyana Shamsudin dan Ashraff Muslim (nsem taw) hehe..

bagi aku cerita ni not bad tapi memang bad,..!!tett...!! huhu
tak,..maksud aku dari segi pakaian cerita ni boleh jadi satu ikutan yang tak elok pada penontonnya terutama kanak2 dan remaja.. ada antara scene yang tak elok jugak,...haishhhh,..siapa suruh tengok kan...hahaha
and aku macam tak setuju ada scene Raja Farah pegang Al-Quran dalam keadaan pakaian tak cukup kain dan kuku berwarna,..soalannya, kuku 2 inai ke..???mungkin ke inai...???atau,..???

em, tapi yang eloknya cerita bila ada scene yang insaf tu la,..tema cerita ni pun memang nak berdakwah serba sedikit ( kalau tak silap aku ) menjadi la..dan yang bagus nak bagi mesej kat penonton ialah, walau sesosial mana RJ tapi dia ada prinsip untuk mempertahankan virginity dia,..good job..!!!


p/s : awl2 sem ni boleh la aku layan2 movie...kuikui
meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN