leave ur footprint oke

03 January 2011

new year..new me..

masih tak terlambat nak ucap happy new year kan..???
Happy new year readers...!!!soalan yang pertama sekali mesti orang tanya apa azam...???? boring da kan...
apa azam tahun ni ye...??? apa2 je la...tapi mestilah nak yang baik2 kan...
tapi tahun ni aku akan bergelar business woman...huhu...
tahun ni nak buka business kecil-kecilan dengan housemate...
housemate...???? iyer...
now, aku dah tak menetap kat kolej...aku da menyewa dengan beberapa orang lagi...
seronok...!!! rumah aku da macam istana...hahaha...istana ke...??
mai la datang tengok...tak kisah sangat da tak duduk luar sebab selesa duduk kat rumah sewa,,...hehe...
tahun ni jugak aku nak ambil lesen kereta...kereta ada...???erm,...tak ada ...
orang lain da pecut sana sini dengan lesen dan kereta yang aku ni baru la nak merangkak nak buat lesen nanti...hahaha..lawak,..macam2 yang kita plan nak buat tapi adakah ia berjaya atau tak hanya Allah je yang tahu...semoga semua yang dirancang berjalan dengan lancar...insyaAllah..Amin...

kelas pertama hari ni berjalan lancar...lecturer tu nampak oke..subjek yang lain tak tahu la macam mana kan...
hopefully oke juga..baru la dapat belajar dengan sempurna....ahaksss...memilih lak kan,..tak nak la lecturer yang garang sangat,...tal boleh nak fokus,..hehe

dengan semua aktiviti yang aku rancang diharap aku daat menjadi orang yang sama tapi dengan sudut pandangan dan cara pemikiran yang berbeza...fulamak ayat aku,..hehe..baru la sesuai dengan entry aku,..new year,..new me...
jangan harap la korang dapat tengok aryanie yang lama...da tak ada oke,...da baru starting 01.01.11
meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN