leave ur footprint oke

05 January 2011

mulianya ayoub


mesti readers semua tahu siapakah ayoub yang dimaksudkan di atas...siapa...???siapa..??
betul la tu...ayoub dalam drama bersiri ayoub kat tv3 tu la...sudah semestinya,..!! ayoub yang dilakonkan Iqram Dinzly sangat bagus,..memang memberi makna la watak ayoub dalam cerita tutahniah kepada Iqram yang berjaya membawa watak tu dengan berkesan tapi tak lupa juga pada director la sebab tanpa director takkan la cerita tu jadi best walaupun kadang2 agak slow sikit jalan ceritanya..

soalannya ada lagi ke manusia sebaik ayoub..??baik sangat masalahnya...boleh dikatakan tak ada cacat cela tentang sikap ayoub...kalau la ada ramai lelaki macam ayoub memang aman dan harmoni je dunia kita ni...tapi ni komen aku la..pendapat aku sebagai penonton drama tu..tak salahkan kita melontarkan komen dan kritikan kan...diharapkan banyak lagi drama yang boleh dijadikan iktibar macam "AYOUB" ...




dari drama tu aku belajar sesuatu..memang tak rugi kita buat baik dengan orang walaupun orang tu buat tak elok dengan kita,..walaupun orang tu benci sangat kat kita...erm, sikap yang ada dekagt ayoub tu jugak la akju cuba nak pupuk dalam diri ni,..agak2 boleh lagi ker...?? insyaAllah,..kalau nak buat baik Allah akan tolong kan..?? ye,..betol,..sangat betul... so, readers,..apa lagi,..tonton la drama bersiri ayoub dan ikut lah sifat2 ayoub yang mulia itu..

jangan lupa pukul 10.30mlm hari selasa - khamis di TV3
meqaseh meluangkan masa d sini !

4 kata2:

Hairun Azmi said...

Lama dah tak tengok TV.TV rosak uwaa...

Talian Nur

aishalala said...

ayoub nie slow sgt2 la...

aishalala said...
This comment has been removed by the author.
yanie.yuhuu said...

agk la slow tp bez...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN