leave ur footprint oke

18 March 2011

balik kampong..!!!

eellooo readers... masihkah ada readers ada readers aku..???ntah la kan,...??? terus menjadi tanda tanya...

erm,..actually hari ni aku akan pulang ke kampung halaman ( ade ke halaman eyt ) yang terletak di Bentong Pahang... orang pahang je aku ni,.. eyh, tapi aku lahir di ibu negeri pahang la of course... (perlu ke mention..??)

setelah lama kaki ini tidak melangkah keluar dari bandar cowboy ni (bandar jengka yang tak berapa nak bandar) akhirnya, hari ini aku meninggalkannya... hakhak

rindu nye nak makan lauk sedap2...rindu nak tdo sorang2 xde orang nak ganggu...hekhek

dengan itu, aku jugee telah membawa beg yang begitu banyak berlori2 (melampau la kan) sebab tu semua baju kotor,..hukhuk... tak suka nak basuh baju... nanti tangan mengelupas.. biarlah mesin yang basuh kalau tak buat apa beli mahal2..ye tak..???alasan orang malas macam aku,.. h0h0h0

beg aku bersusun macam ni........




canteq kot lugage ni,..hehhek


balik kampong!!! ooo balik kampong..!!!!

memandu la berhati2..
ingat la orang tersayang menanti di rumah...

ade ke...????






meqaseh meluangkan masa d sini !

0 kata2:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN