leave ur footprint oke

21 February 2011

kek yuhuu yang messy

kejayaan demi kejayaan yang yuhuu berjaya cipta sekarang ,... wahhh bangga jap kot ..!!! hehehe
erm, baru2 ini yuhuu telah menghasilkan 1 ciptaan (cewahh) kek vanilla yang sangat sedap oke... (terima kaseh)
erm, tapi bukan nak cerita pasal kek pun,.. 
nak cakap yang sebelum ni aku tak pernah buat kek yang berkrim tapi baru2 ini aku telah membuat kek dan krim nya sekali...
ingat da tak jadi.. takut jugak la kan,..
alhamdulillah,.. dengan bakat yang di berikan Allah, aku berjaya...  
hoyyeeaaaa...!!!!
hehe,..
tapi aku macam tak puas hati sangat sebab kek aku selekeh giler...
tapi kawan2 aku cakap sedap... heheh jangan la puji blushing la...tettt!!! suda la perasan kan...
erm, tapi aku cakap betoll,,..krim yang aku letak selekeh sangat...
aku tak puas hati dan rasa sekarang jugak nak buat lagi sebiji,..tapi takpe la,..
tak cukup masa la,..
minggu ni sarat dengan test segala bagai...
erm,..tak percaya lagi yang kek aku tak canteq..???
meh la aku tunjuk jugak pic nyer,...
tapi janji jangan gelak oke,...
janji taw.....









ni kek dalam oven...belum masak...debar tunggu masak...








ambik nah ko...ni la dia cik akaq yuhuu yang sangat la comot tapi sedap!!
*_* hehehe

jangan puji lebih2 oke,..saya malu..


oke suda,..sudah,...
akaq malu..
tolong eyt off record,..
hahaha...
memang tak bole blah kan,...
huhuhu
oke la,..
ni je la sajian akaq yuhuu kat uols semua ye,..
daaa!!




meqaseh meluangkan masa d sini !

1 kata2:

fatynadia said...

wahh dia, terer buat kek. boleh la share resepi no!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN