leave ur footprint oke

20 February 2011

pujaan malaya

ops..!! sorry..sorry... aku bukan nak cerita pasal lagu pujaan malaya... huhuu
sebenarnya aku nak story morie kat readers yang sudi baca (ada ke) blog yuhuu's kayangan ni...
baru2 ni ada presentation and 1 of the group telah pilih tajuk PROTON HOLDING BHD..

mula2 aku macam tak berminat sangat nak dengar tapi lepas 10minit mereka ni telah presented subtopic yang sangat menarik dan membuatkan aku berdebar gila tunggu turn aku yang present lak... huhuu
mereka ni kupaskan tentang keluaran Proton di masa akan datang which is Proton Pahlawan Series..
mula2 dengar aku cakap dalam hati boleh pergi ke kereta ni tapi setelah tengok dengan mata kepala sendiri model kereta Pahlawan Series,..perghhhhhhh.... memang boleh pergi... hahaha
aku terpegun juga la tengok model2 Pahlawan series ni,.. dan membuatkan aku telah berkobar2 nak ambil lesen (baru nak ambil) dan mengumpul duit berbakul-bakul untuk dapatkan kereta ni,... hahaha... sangat poyo actually....

erm, uols da tengok ke kereta tu nak kutuk2 ni,..hahaha
serius canteq dik non... terpegun akaq...
walaupun korang da tengok ke tapi di sebabkan aku suka, aku nak letak jugak pic kelima-lima model tu kat sini...

moh le kita sama2 menyokong kereta Malaysia... oke..!!! jangan nak beli kereta luar je,...
eyh HELLO... kereta Malaysia pun da setaraf, setanding, semegah dan macam2 lagi dengan kereta luar...
eyh2,..TERemo lak kan... huhuhu\
jom tengok PROTON PAHLAWAN SERIES..!!!!




kelima-lima model 
apa ..??!! tak nampak..??
relax k...
de lagi kat bawah ni... h0h0h0






macam biasa ... mestilah ketua nya dulu
TUAH



ni JEBAT




ni LEKIR ...




LEKIU lak..






last....KASTURI




amacam..??!!
cun tak ...
masti rasa nak ada salah 1 series ni kan,..
huhuu
haruslah,...
untuk yang lelaki, gerenti aweks2 pandang....
hahahah
untuk yang perempuan ...
gerenti member2 pandang korang de high taste,,...
h0h0h0h
merepek da aku ni,...

that's all 4 now...




meqaseh meluangkan masa d sini !

2 kata2:

Leyha said...

nak lekir ! hehehehe :D

yanie.yuhuu said...

lekir mmg hot .. !!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SEGALA YANG TERDAPAT DI ATAS ADALAH MILIK YUHUU'S KAYANGAN